به خودم قول دادم امروز!

از صبحی اومدیم باغ خان عمو خوش بگذرونیم خیر سرمون...

انقدررررر اینا فضای خستگیمونو به لجن کشیدن با دو نفره هاشون...

دل و روده ام اومد بهم...

من به خودم قول میدم اگر یه روزی دونفری شدیم هییییچ وقت جلو مجردا دست شوهره رو نگیرم و بهش میگم هیچ وقت جلو مجرد فامیل واسم غذا نکشه...و هیچ وقت...و هیچ وقت ...و هیچ وقت!

یه جوری پنجه به پنجه قفل کردی انگار پلنگ گرفتی....

الان همشون رفتن تو دار و درختا عکس میگیرن...قبلا یکی ازمون میخواست ازشون عکس بگیرم ...الان...لعنت بهت سلفی...

این عکس تمام تلاشمه در جهت نشان دادن استقلال...و خوش گذروندن

۷
free bird
۱۸ خرداد ۱۸:۴۸

چه بوته‌های گل تر و تازه‌ای :)

پاسخ :

سلام
بله خیلی گلهای خوشگلی بود...
استیو ‌‌
۱۸ خرداد ۱۷:۱۴

چقدر خوب و مختصر و مفید بود این پستتون، پیوندش زدم تو وبلاگم =/

فکر می‌کنم اینا همه‌ش از مشکلات اون رابطه‌ست، نمی‌دونم که، رابطه‌ای که رشد کرده باشه و به یه تکامل نسبی رسیده باشه، دیگه چه نیازی داره که به باقی اثبات بشه؟ که برای اثباتش بخوان فرو کننش تو چشم بقیه، با ایین‌همه تاثیر منفی که داره. نمی‌دونم، همین اخیرا هم یه جا هم یه مطلب علمی مشابه می‌خوندم در مورد این‌که زوج‌هایی که هی عکسای دونفره‌شون رو منتشر می‌کنن غالبا تو روابطشون مشکل دارن و از این حرفا.

قول خوبی دادین =) حالا من که خیلیم بچم فعلا ولی خب، چندتا از این قولا باید به خودم بدم فکر کنم.

پاسخ :

مچکرم...
یه سری صحبتایی بود که فکر کنم صحبت اغلب دختر و پسرای مجرد تو سن و سال من باشه...
نه شاید از مشکل رابطه هم نباشه الزاما...چشم و هم‌چشمی هم هست...
گدایی محبت هم هست...اخلاق دو طرف هم هست...نشناختن محیط خصوصی از اجتماع هم هست...
این مطلب علمی هم جالب بوده...قبولش دارم!
دیگه باالاخره شماهم باید این قولا رو به خودتون بدید...که یه مدت بعد بهشون عادت کرده باشید و ملکه ذهنتون شده باشه...
Boom Boom
۱۵ خرداد ۲۲:۰۷

پنجول پلنگ 🤣🤣🤣 بعضی جاهای متن خیلی خوب بود 😂

واقعنا ینی چی بعضی از این حرکتا :/ 

موندم چه مدلی غذا کشیدن که اونم لوس بازی بوده 🤔 این مدلش رو ندیده بودم

پاسخ :

😂😂😂
والا...
عشق خوبه خصوصی باشه...دونفری باشه...والا تو این دوره زمونه عشق آدما افسانه نمیشه!قصه لیلی و مجنون نمیشه ...خوراک مسخره بازی چارتا ادم آشنا و غریبه میشه...مث من😂

همراز دل
۱۵ خرداد ۲۰:۱۰

سلام

متأسفانه اینجور رفتارها در جمع تبعات منفی زیادی روی دیگران به خصوص افراد مجرد و یا حتی گاهاً برای افراد متأهل هم به دنبال داره

تبعاتی مثل حسرت خوردن، ناامیدی یا حتی سردی روابط بین همسران و...

کاش همه آدم ها قبل از هر نوع رفتاری در جمع کمی هم به تبعاتش فکر کنن. 

پاسخ :

سلام
تبعات منفی که میفرمایید واقعاااااا دیده میشه...به خصوص این سردی روابط زوجین...یه جورایی چشم و هم چشمی هم هست...اما به قول بابام "چیزی که نیست؛ تعریفش زیاده!"والا چه ضرورتی داره گوش فلک کر بشه از اینکه مثلا یکی با شوهرش خوشبخته ؟!؟
البته تبعه منفی رو من نداشت...همش مثبت بود!مثلا اینکه یاد گرفتم این قولا رو به خودم بدم...
Dark Angel
۱۵ خرداد ۱۴:۱۲

خوشم نمیاد ازین لوس بازیا

پاسخ :

نمیدونم چجوریه خیلیا خوششون میاد
راهی آسمان
۱۴ خرداد ۲۲:۳۷

میفهمم

جدیدا منم ازینحرکتا خیلی حالم  معذرت میخوام نمیشه بقیه شو بگم...

پاسخ :

هرکسی که یارخودشو پیدا میکنه فک میکنه اولین اخرین آدمیه که یاری داشته... یکی نیس بگه بابا بیخیااااال...
Fateme ..
۱۴ خرداد ۱۹:۴۲

از حرفایی که از خواستگارا بیان کردم باید به این نتیجه رسیده باشید که من حسودیم‌نمیشه...!شاید یه لحظه هایی دلم از تنهاییم بگیره اما حسودی ...نه گمونم!

پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان