من و کتاب شعر...امشب!

بین تو و من رغبت دیدار نمانده ...

هم فاصله ها کم شده !هم حوصله ها کم...

فاضل نظری 

۴
بهامین ツ
۱۷ شهریور ۰۱:۴۳

فاضل نظری فوق العاده اس اشعارش

پاسخ :

بله ....فوق العاده اس
بنیامین بیضایی
۱۷ شهریور ۰۰:۵۴

آن قصر که با چرخ همی زد پهلو

بر درگه آن شهان نهادندی رو

دیدیم که کنگره اش فاخته ای

بنشسته همی گفت که کو کو کو کو؟

 

_ربطی نداشت فقط شعر زیر عکس این پرنده نارنجی رو دیدم و یاد این رباعی افتادم که ایهام تناسبش همیشه برام خیلی مجذوب کننده و هیجان انگیز بوده!

پاسخ :

.خیلی ممنون بابت شعر...بله فاخته و صداش تو بیشتر شعرا ایهام تناسب ایجاد میکنن...!
..
این شعر زیر عکس از گروس عبدالملکیان هست...
نگاه کوهستان
۱۷ شهریور ۰۰:۳۰

اوه اوه اوه عجب شعری...

پاسخ :

اوه اوه اوه!
لیلا هستم
۱۷ شهریور ۰۰:۱۲

و باز هم این شاعر دوس داشتنی و شعر هاش😍

پاسخ :

خب آقای نظری از شاعرایه که من همه کتاباشو دارم و همیشه میخونم...
به نظرم یکی از بهترین شاعرای حال حاضر هستن!
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان