فاااطمه بااااز دانشگاه شلووووغ شدددد!؟؟

از سلاطین سوتی ...میتونم به خودم اشاره کنم !

....

همکلاسیم میگه فاطمه نظمتو از کجا گرفتی؟منم برم‌ بگیرم!

میگم عزیزم اون نبضه که میگیرن!

هااااار هااار بااااامزه ...!

همه عین یه آدم سفیه نگات کردن خوبت شد؟

اه..‌!

همش تقصیر داداشه...

میگم نظمو گرفتی از دوستت؟میگه فاطی اون نبضه که میگیرن!مسخررررره

 

۴
BooM BooM
۰۶ مهر ۲۲:۵۶

^_^

پاسخ :

 :)
BooM BooM
۰۶ مهر ۲۲:۰۲

همین که خاطره ساخته براتون خیلی خوبه :)

شاید سالها بعد با همین جمله ها از هم یاد کنید :)

پاسخ :

آره من متخصص ساخت خاطره های جاودانه ام!
بقیه از هم یاد نمیکنن...همه فقط و فقط از من یاد میکنن!
سوتیام در دنیا بدل و نظیر نداره ینی!
dokhiaroom ....
۰۶ مهر ۱۹:۱۰

آها مرسی 

 

پاسخ :

خواهش میکنم:))))))
dokhiaroom ....
۰۶ مهر ۱۸:۴۵

نفهمیدم (⊙_⊙)!

پاسخ :

نظم اسم یه کتابه ...در حقوق!حالا فهمیدین؟
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان