حتی وقتی چراغ خاموشه...

بی حسی پاهام دوباره اومده سراغم...

دکتر حدس زده بود ممکنه برگرده...این همون دردیه که از قسمت گردن عمل میخواد و...هیچ!

حس عجیبیه وقتی حس کنی از زانو به پایینو نداری...و وزنش هم نیست و هم خیلی هست...

بار اول که این شکلی شدم جیغ زدم...

گریه کردم...و ...فحش دادم یه کم البته!

اما حالا همه خوابن و من دارم اینجا پست میذارم...

درحالیکه پاهام از کمترین حس ممکن برخورداره...

و منتطرم خودش خوب شه...و کم کم سوزن سوزن شه...

خدا رو شکر امتحانا مجازیه...این تا صبح خوب نمیشه و اگر خوب شه درد شدید میپیچه توش و امون حرکت کردن نمیده....

خواب انگار تا صب تعطیله و فردا آخرین مهلت تحقیق دانش خانواده اس و من هیچی.....

...

آهنگ های رستاکو دوست دارم ..الان تو گوشمه...حال خوبی داره آهنگاش...

...

به نطرتون تا صبح چی کار میشه کرد؟

جز نوشتن تحقیق خانواده...چون حوصله ندارم...‌..

...

من‌ام اس ندارم ...فقط دیسک گردن به نخاع فشار میاره...یا یه همچین کوفتی...یه بار دست...یه بار پا ...قصد جلب ترحمم ندارم پس راجع بهش حرف نزنیم...خب؟

پیشنهاد بدین یه بازی ای گیمی داستان کوتاهی مقاله ای چیزی بخونم تا صبح...

۱۳
آقای باران
۱۰ تیر ۱۷:۰۶

کافی برای صبح بود! نرخ عصر متفاوته!

کافی میکس هم دیگه جواب نمیده، چه برسه به کافیِ خالی!

حالا نمیخواد خودتون رو اذیت کنید. پولش رو صدقه بدید بره. صلوات بفرستید! شکلک بخشیدن در راه خدا!!!


+من به اینش فکر نکرده بودم. فقط به این فکر میکردم که کتاب گرونه! و نباید خرید!!!

پاسخ :

میبینید تورم چی کار کرده با ما؟؟؟
هرچی شما بگید_شکلک یکی که خطر از بیخ گوشش رد شده_
اللهم صل علی محمد و آل محمد...
من تازه به این توجه کرده بودم که هرچی گرون میشه ملت هجوم میارن شده خلال دندون!میخرن ...الا کتاب!
آقای باران
۱۰ تیر ۱۴:۴۵

حالا من جلوی بقیه آبروداری میکنم نمیخوام بخشنده نبودنتون معلوم بشه؛ اگه گذاشتید! 

 

+ من چند سالی هست که یا کتاب قرض میگیرم یا قرض میگیرم یا قرض میگیرم!

پاسخ :

...نگا کنینااااا:)))))) واقعا بدهکار شدم انگار😂😂😂بدید شماره کارتتونو تا آبروم نرفته ...میخواید کلا ۶ جلد کافی کمره ای واستون پست کنم‌؟؟؟
اصلا کتاب قرض گرفتن حال میده...منم خیلی اینکارو انجام میدم!قرض میگیرم خلاصه نویسی میکنم پس میدم...یه هفته تهش...باعث میشه آدم سریع تر کل کتابو بخونه بره...

آقای باران
۱۰ تیر ۱۱:۲۳

الان تقریبا همه کتابها پی دی اف ش هست! 

میدونم که جلوی بقیه میگید نمیخواید پول واریز کنید که بقیه دلشون نخواد! برای همین تشکر کردم!! 

پاسخ :

اره من دیگه رو اوردم به پی دی اف خوندن...چون قیمت کتاب واقعا فاجعه اس...کمتر از قیمت چیزای دیگه البته...

واقعا همچین قصدی ندارم...:))))
آقای باران
۱۰ تیر ۱۰:۵۷

یه بار یه بنده خدایی به پاس تقدیر زحمات ویژه من که خیلی خوب وب مینوشتم(!) شماره کارت خواست پول واریز کنه برم 4 جلد کافی بخرم. خبط کردم قبول نکردم :( 

این دفعه میشه بار دوم!!!! نمیخواد جبران کنید. ممنون از لطفتون و اینا!!!!!!

پاسخ :

اصول کافی منطورتونه؟اون که پی دی افش هست ...چرا بخرید؟
میخواید لینکشو بفرستم واستون؟همین از دستم برمیاد فقط...:))))
من که نخواستم پول واریز کنم که تشکر میکنین!:))))
آقای باران
۱۰ تیر ۱۰:۲۷

عذرخواهی خالی خالی که نمیشه

شماره کارت بدم جبران کنید؟!

پاسخ :

:(
یا علییییی...
مگه خسارت زدم بهتون؟چند ساعت رفتم و برگشتم...نادم و پشیمان!:)
آقای باران
۰۹ تیر ۲۳:۵۹

به همین راحتی؟!

یه دفعه در رو تخته میکنید و میرید؟! 

یه خداحافظی بکنید حداقل قبلش

پاسخ :

ببخشید امروز یه کم ناخوش بودم حرکات یهویی ازم سر میزد هی...کلااااا!از پنج شیش تا گروهم لفت دادم حالا موندم چطوری اونا رو بازیابی کنم...
حالم که بهتر شد دو تا تشر به خودم زدم برگشتم...
ببخشید

راهی آسمان
۰۹ تیر ۰۸:۲۲

😊

پاسخ :

😊😊😊
ناشناس
۰۹ تیر ۰۷:۵۶

تَختِ  تَختِ  بگیر بخواب :)

 

پاسخ :

خوابیدم همش دیگه...یعنی پوزیشن دیگه ای قابل تصور نیس برام فعلا...فقط تحقیق دانشگام مونده ...استرس گرفتم!تا اونو انجام بدم خیالم راحت شه...
ناشناس
۰۹ تیر ۰۷:۱۳

نقص فنی مهم نیست . خلاصه خوب میشه 

بالا خونه مهمه . مراقب بالا خونه باش .

پاسخ :

آره نقص فنی خوب میشه...امیدوارم!
بالاخونه به خاطر نقص فنی امروزو یه کم عصبی و حال نداره!بالاخره عقل سالم در بدن سالمه ... باید بهش حق داد...
راهی آسمان
۰۹ تیر ۰۵:۵۱

سلام

نه، تنها راهش همینه

بابا، ایتا نصب کردن که کاری نداره

پاسخ :

سلام
خوابم برد ...😂😂😂
همه کارا موند...
ناشناس
۰۹ تیر ۰۱:۵۹

چیه بچه جون 

طبق معمول بازم تایتانیک کوبوندی به تیره برق 

یا اینکه فقط حوصله نداری 

قایق کاغذیات دارن تو تشت آب جوجه اُردکا غرق می شن

 

 

 

پاسخ :

سلام
نه ...
یه مشکل کوچیکه...حل میشه!زود!
تقصیر منم نبود...ولی پیش میاد دیگه!
راهی آسمان
۰۹ تیر ۰۱:۲۹


لینڪ پارت اول رمان در حال ارسال
رمان در حال تایپ #بُـشرے♥️🍃👇
https://eitaa.com/paradisetime/7157


🍃🌸ممنون از حضور گرمتون🌸🍃

╔═🌸🍃════╗
     @paradisetime
╚════🍃🌸═╝

 

 

 

اینم لینکش

پاسخ :

راهییییی جان ایتا ندارم...نصفه شب ایتا نصب کنم؟؟؟
اپ یا پی دی افش نیس چرا؟
راهی آسمان
۰۹ تیر ۰۱:۲۶

نصب پیامرسان ایتا

سرچ سراسری در ایتا برای یافتن کانال به وقت بهشت

رمان بشری

از پارت 1

فقط برای امتحان یادآور بذار حتی اگه فردا غروبه😶

چون انقدر جذابه زمان از دستت در میره😍👼

خودم میدونم پیشنهادم عالی بود😉

قابل شما رو نداره 😊😎🌼🌿

پاسخ :

ایتا ندااااااارم...
نمیشه از یه طریق دیگه به دستش آورد؟سرچ کردم ولی نبود...
بابا من حساس شدم بخونمش...
قطعا پیشنهاداتت عالیه ...
Pdfش نیس؟
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان