بازم یه پست پیشنویس:)

با عرض سلااااام و درود بی کران :) 

خوبید؟

 

از حال من اگر جویا باشید والا دیروز رفتم زیر سرم... یعنی دیشب... ۵ تا سرنگ رو خالی کرد توی یه سرم با سرعت شره:)))) 

ولی خب الحمدلله حالم خیلی بهتر شد و اوضاعم خوبه به کرم پرودگار:)

زیر سرم به بابا میگفتم بابا یه عکس بگیر امتیاز این بخش رو از دست ندم...گفتم بروووو بابا:))) نگرفت... خلاصه اگه گرفته بود الان آپلودش میکردم اینجا با کلی ناله و وای و واویلا و...:))) حیف شد...

الان البته میشه از روی دستم و کنار برآمدگی مچ دستم عکس بگیرم تا ابعاد کبودی بعد از سرم رو به دیدگان گرامیتون برسونم ولی خب دیگه اون کیفیت زیر سرم بودن رو نداره:)))

خب...

بسه!

این هفته مجازی بودیم و اساتید دروس رو آپلود کردن تو مجازی...منم مریض بودم و به تبعش هیییییچی نخوندم و دانلود هم نکردمشون...خب؟

حالا این هفته کلاسا حضوریه و من می‌مونم و درس‌های نخونده:))) 

باید یه جوری این دو روز جمع و جورشون کنم البته این هفته گمون نکنم برم دانشگاه و این یعنی این هفته رو هم عملا مجازی باید بگذرونم و اضافه میشه کارای هفته قبل ولی باید یه جوری کار رو جمع کنم...نمیشه این شکلی:)

حالا درس و مشق به کنار نمیدونم چرا باید تو این شرایط دانشگاه ها رو باز کنن؟! اصلا نمیفهمم... یه عده کله خراب میوفتن جون هم دیگه... فایده دیگه ای نداره که... فضای تحصیل و دانش نیس اصلا تو این شرایط دانشگاه...

 

...

دیگه اینکه

این سویه بیماری امیکرون قدرت سرایت بالایی داره و متاسفانه افراد با گرفتنش تا مدتی واکسینه نمیشن و پیوسته در معرض خطر درگیری مجددن...پس مواظب خودتون باشید...

و اینکه بسیار سینوسی عمل میکنه و ممکنه دو سه روز کاملا خوب باشید و یهو خدای نکرده دوباره بیوفتید.‌‌ 

خلاصه که مواظبت مواظبت...

 

+بعدا نوشت: اینم پیشنویس بود و هی به مرور کامل شد. بازم تاریخشو عوض نمیکنم و همونطوری ثبتش میکنم...

۴
Boom Boom
۱۵ مهر ۲۳:۳۵

سلام و ارادت

 

عجب... خدا سلامتی بده ان شاالله.

دست خالیم اومدیم که :/ میدونستیم یه کمپوتی، میوه ای چیزی تقدیم میکردیم :)

امیدوارم بهبودی کامل هرچه زودتر حاصل بشه و ما شما رو در عرصه های ملی مذهبی و ورزشی زیارت کنیم.

توفیقاتتون روز افزون 🌺

پاسخ :

سلام

ممنونم:)
:))) مرسی... بزرگوارید:)
سلامت باشید...
🙏🌺
معین پاکجو
۱۴ مهر ۱۳:۴۵

سلام و احترام مجدّد،

 

بلی، آلتادین، قرصی گیاهی و مکیدنیه.

اگه با طعمش مشکلی نداشته باشید، می‌شه حتّی، در حالت عادّی، برای پیش‌گیری ازش استفاده کرد.

 

لطفاً، دقّت بفرمایید که این قرص، درمان‌گر کامل نیست؛ ولیکن، به دلیل کاهش التهابات مجاری تنفّسی، مانع شدّت گرفتن اثرات بیماری می‌شه.

😉

 

 

 

تشکّر و سپاس،

🙏

پاسخ :

آهان، خیلی ممنونم. نمیدونم طعمش چطوریه باید امتحانش کنم:)) ولی اینطور که میگید خیلی نمیتونه خوب باشه:))

بله بله... متوجهم 
سپاس گزارم:)

🙏🌺
معین پاکجو
۱۴ مهر ۱۳:۱۱

سلام و وقت به‌خیر،

از این که خبر بهبودی حال‌تون رو خوندیم، خرسندیم؛

إن شاء اللّه، هرچه سریع‌تر، سلامتی کامل‌تون رو به‌دست خواهید آورد.

آمین،

🤲

 

برای رفع موقّت اثرات زکام و گلودرد، من سال‌هاست که از قرص گیاهی "آلتادین" استفاده می‌کنم؛ هرچند بدون تجویز پزشک هم قابل تهیّه است، ولیکن، اگه پزشک‌تون صلاح دونست، لطفاًَ، استفاده بفرمایید.

عصاره‌ای از چند گیاه درمانی، خصوصاً آویشنه و در کاهش فوری اثر التهابات مجاری تنفّسی، قوی عمل می‌کنه.

😉

 

و این که، تقاضا می‌کنم، از قرار گرفتن در برابر باد پاییزی، به شدّت پرهیز کنید.

🙏

 

 

 

در پناه حق باشید و سلامت،

عید بیعت و هفته‌ی وحدت مبارک،

🙏

پاسخ :

سلام
روزتون بخیر:)
زنده باشید ...خیلی ممنونم ازتون:)

آلتادین رو سرچ زدم نوشته قرص مکیدنی! همونه؟ 
خیلی ممنون که معرفی کردین ... گمون نکنم داروهای گیاهی این مدلی مشکلی داشته باشه واسه استفاده بدون تجویز :) 

حتما تمام تلاشمو میکنم که این اتفاق نیوفته:) 

ممنونم:)
عید شما هم مبارک:)
زری シ‌‌‌
۱۴ مهر ۱۲:۱۷

خداروشکر حالت بهتره :""""

پاسخ :

الحمدلله:)
مرسی ازت💓
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان