سلام بر روزمرگی

این یک هفته که مشهد بودم ...نه نوشتم...نه خوندم...نه هیچی...!

حالا یه عالمه کتاب هست...یه عااالمه ورقه سفید و خالی و یه من ...!به امام قول دادم ازش خواستم کمکم کنه ...که کتابامو تا آبان تموم کنم...
این هفته نرسیدم به بروز شده ها سر بزنم امروز ...حتمااااا...
خوابم بند نمیاد از این ور میوفتم ...اون ور ...تو ماشین گردنم بدجووور گرفته ...و با یه خواب طولانی مدت متوجه شدم دیگه نمیتونم تکونش بدم ...امان از تنگی کانال نخاعی ‌‌...اه!
بعد از ظهر شروع ترم جدید زبانه ...خدا کمک کنه !
باید برا فردا داستان جدیدمو ویرایش کنم ...!که بهم نگن فکاهه نویس ..‌!یه عااالمه از برنامه عقبم‌ و لپ تابمو دادم خونه عموم برا اینکه مسافرت بودیم اونجا در امان باشه....و داستانم تو اونه ...باید برم بگیرمش ..‌.باید برم بازار و چه قددد از بازار متنفرم ...
۵
نگاه کوهستان
۱۲ مرداد ۱۴:۵۴
فکرت فعال شده لابد


پاسخ :

آره 🤣
گمونم
...

نگاه کوهستان
۱۲ مرداد ۱۴:۴۱
طبیعیه، به امید خدا زیاد طول نمیکشه سر حال بشی فقط یکم خواب عمیق و استراحت لازم داری

پاسخ :

واااای ینی هلاک یه خواب عمیقم ...جدیدا خوابام ۲ ساعتی شده ...۲ ساعت میخوابم و دیگه نمیخوابم....!
نگاه کوهستان
۱۲ مرداد ۱۴:۲۸
چه خوب که اینهمه کار برای انجام دادن داری:) خداروشکر

پاسخ :

به شرط اینکه خوابم نیاد ...انقدددد خوابم میاد که چشمام همه چیو دوتا میبینه!
آرام :)
۱۲ مرداد ۱۲:۴۹
آرامش داشته باش حله :)

پاسخ :

آرومم...به خصوص همین الان!
نیلو :)
۱۲ مرداد ۱۲:۰۷
زیارت قبول باشه ! خوشا به سعادت تون :)

پاسخ :

ممنووووونم.
قسمت شما بشه ...
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان