ینی میخوام بگم هنوز خوشگلیاشو داره!

میگه چی میچینی دیوونه ؟

میگم قربون حکمت خدا برم ...یکی رو دیوونه آفرید یکی رو ...اونی که نمیتونه ببینه!چی بهش میگن؟

میگه کور نیسم...فقط نمیفهمم واس چی...؟

میگم پ همون حکمت خدا!آدم دیوونه زیاد آفریده!

میگه میذاری حرف بزنم یا نه؟ این علفا چیه؟بنداز زمین بابا حال داری...

میگم هر علفیه خوشگله...نگاش...

میگه دیدم!بسه دیگه...میخوای با علف هرز دسته گل درست کنی؟هع!

میگم تو بهشون میگی علف هرز ..‌.!من نمیگم!

میگه دیوونه!

فوتو بای خودم...😍تودی!

 

۸
یک نفر
۰۲ خرداد ۰۷:۴۹

همشون گوهرهای نایاب بودن دیگه

خداحفظشون کنه

پاسخ :

مرسی:)
Boom Boom
۰۱ خرداد ۲۱:۵۲

ارزش دو ساعت گشتن رو ثبت این عکس داره :))))))

^_^

پاسخ :

به خودم امیدوار شدم...:)))))
همراز دل
۰۱ خرداد ۱۸:۰۶

سلام

دیدن هر چیزی تو اصل و طبیعت خودش زیباست مثل همین گلای وحشی که دسته شده ان با اون نمای بکر طبیعت پشتش. بوی طروات و زندگیشون حتی از قاب تصویر هم حس می شه

پاسخ :

سلام
درسته نظر منم همینه...
وای من اصلا به منظره پشت گل دقت نکرده بودم...
میدونین اون دور دست یه دهات بود ...انقددددد خوشگل بود اون منظره...خدارو شکر افتاده تو عکس ...
یک نفر
۰۱ خرداد ۱۷:۱۴

اون فرد محترم که زحمت کشیدن و راهنمایی کردن چه گوهر نایابی بودن؟

پاسخ :

راهنمایی؟
ینی چی؟ینی اونی که اینجا رو بهمون معرفی کرد؟
مخاطب صحبتا ؟مخاطب که خواهر عزیزم بود تو این دیالوگا...ولی اونیکه اینجا رو میشناخت مارو برد بابام بود...
راهی آسمان
۰۱ خرداد ۱۶:۰۹

😍

پاسخ :

:)
Boom Boom
۰۱ خرداد ۰۴:۱۲

خدایی عکس خیلی خوبی ثبت کردین ^_^

قشنگه 👌👌👌

پاسخ :

جدی؟
خب الهی شکر...:)
نباتِ خدا
۰۱ خرداد ۰۲:۴۰

چه دسته گلی قشنگی :) 

پاسخ :

آره خیلی قشنگن...حاصل دو ساعت چرخیدنم تو کوه و دشت ...😅
Fateme ..
۰۱ خرداد ۰۱:۱۷

۱.فن عکاسی:دوربین در حلق‌.‌‌..!یا دوربین چسبیده به نوک بینی...😂😂😂

۲.عنوان ؛یه دیالوگ موندگار تو ذهن من...از جمشید رادیو چهرازی!

طبیعت همیشه منو سرحاااال میاره...همیشه!

پاسخ :

مرسی از توضیحاتت...😂
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان