چهار از ده !جان جانانم

فرقی نمیکند چه برایم نوشته دوست 

گیرم که ناسزاست ولی دستخط اوست 

آیینه وار خیره به تنهایی تو ام 

آری !سکوت ساده ترین راه گفتگوست 

این درس را ز عشق تو آموختم که گاه 

راه وصال دست کشیدن ز جستجوست 

هر کس به قدر وسع خریدار یوسف است 

سرمایه شکسته دلان چیست؟ آرزوست !

بیچاره ما که گرچه عزیزیم نزد خلق 

چیزی که پیش دوست نداریم آبروست 

فاضل نظری 

 

راجع به این شاعر عزیز ،‌و شعرهاشو به خصوص این شعرش  انقدر چشم ستاره بارون دارم که گو اینکه نظری ندارم !( فعلا با سیستم خونه فقط میتونم خندانک!!! اضافه کنم که اضافه نکردنش بهتره!!!)‌

 

این درس را ز عشق تو آموختم که گاه 

راه وصال دست کشیدن ز جستجوست 

 

+ :‌حالیا فعلا نشستم به خوندن مجدد بحث افساد فی الارض !!!محاربه!!!جرایم علیه امنیت !!!برای مرور

و باید یه لایحه بنویسم ...شاید امشب .شاید فردا!باید یه کم اطلاعات جمع و جور کنم!و واقعا کشش نیس امشب !

نمیدونم چی باعث شد همه فک کنن من با این روحیات لطبفم به درد حقوق میخورم ؟؟؟چی ؟؟؟چیییییی؟؟؟و نمیدونم چی باعث شد که من روزها به گرایش جزا فک کنم !!!و حتی تمایل بیابم !!!

یه روزایی در زندگی هممون هس که آدم فک نکنه بهتره !!!قبول ندارین ؟؟؟

+:‌طرح رمان رو فرستادم !واقعا با این حجم از سختگیری انتظار ندارم قبول شه !ولی اگر قبول شه !فردا مشخص میشه !خدایا کمتر ازش ایراد گرفته بشه ...خدایا دوستش داشته باااااشن !!!ممنون 

پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان