نادر ابراهیمی_آتش بدون دود

 

...

آتش بدون دود نمیشود

جوان بدون گناه!

...

این صفحه رو خیلی دوست دارم...خیلییییی❤❤❤

۵
Boom Boom
۲۴ آذر ۱۲:۵۷

عشق در لحظه پدید می آید و دوست داشتن در امتداد زمان...

فوق العاده است.

پاسخ :

همینطوره...خیلی منطق دوست داشتنیه...
محیا ..
۲۴ آذر ۱۰:۳۶

خداروشکرکه خوبی عزیزم😍

منم شکر خوبم :)

 

تعریفشو زیاد شنیدم خیلی دوست داشتم بخونم

یادم چند جلدشم دانلود کرده بودم فک کنم۲-۳جلد اولشو

ولی خب اصلا وقت نکردم بخونم 

گوشیمو دادم فلش کردن همممه کتابایی که تو برنامه ها مختلف خریدمم پریدن😢😢😢😭

اخ داغ دلم تازه شده

چقد کتاب خریده بودم تو فیدیبو و چندتا برنامه دیگه😑

 

انشاالله منم وقت کنم بخونمش:)

 

پاسخ :

فدات

آره بخونش ..من شنیدم ۳ جلد اول عالین...ولی به نظرم همش خوندنیه...
آخی...چه حیف...بپرس از چند تا آدم مطلع شاید بشه بازیابیش کرد

به امید خدا...
محیا ..
۲۴ آذر ۰۶:۱۰

سلام عزیز دلم چطوری فاطمه جان؟😍😘

 

چقدقشنگ بود:)

 

خیلی وقته میخوام این کتابو بخونم وقت نمیکنم :( 

تاجایی که من یادمه۷جلده درسته؟

یا بایه کتاب دیگه اشتباه گرفتم😐

پاسخ :

سلام محیا قشنگم...
خدا رو شکر خوبم...تو خوبی؟
آره واقعا حجمش زیاده ...حق داری وقت نکنی!
بله ۷ جلده...اشتباه نکردی:)
Fatemeh Karimi
۲۳ آذر ۱۷:۵۸

نمی دونم چرا 🤔

من موبایل رو افقی کردم خوندمش، خیلی زیبا بود😍

پاسخ :

عجیبه!!؟منم با گوشی آپلودش کردم...😐😐😐
آره منم خیلی دوستش دارم
Fatemeh Karimi
۲۳ آذر ۱۷:۵۴

برعکسه فاطمه جان

پاسخ :

واقعی؟چرا تو سیستم خودم نیس
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان