شدم مثل یه ماهی که دلش دریا میخواد...

...

راجع به این عکس نه عنوانی به ذهنم رسید نه متنی ...

شما چیزی به ذهنتون نمیرسه؟

 

به وقت یه عصر شرجی انزلی...

 

بعدا نوشت:

هیچ تکیه گاهی

جز

ساحل شونه تو زیبا نیس...

تو

میدونی کسی

قد من

دیوونه دریا 

نیس!

 

 

۳
R_A Zeytun
۱۵ خرداد ۲۱:۳۴

دنیای او در ساحل و دریا

دنیای من در دفتر و خودکار

 

دنیای من یعنی که شب تا صبح؛

تکرارِ یک تکرار در تکرار

 

+ هعیییی (ایموجی آه و حسرت از روزگاری که مجبور به تحصیل می‌کنه, آدم رو)

پاسخ :

نشنیده بودمش...

_جالب که موفقیت تحصیل نکرده هاش تضمین تره!
R_A Zeytun
۱۵ خرداد ۲۱:۳۲

من و تو ساحل و دریای همیم اما نه

ساحل انقدر که در فاصله با دریا نیست

پاسخ :

تو گمی درمن و من درتو گمم، باورکن

جز در این شعر نشان و اثری از ما نیست

 این شعر عالیه...
R_A Zeytun
۱۵ خرداد ۲۱:۳۰

چنان مشتاقم ای دلبر به دیدارت که گر روزی

برآید از دلم آهی, بسوزد هفت دریا را...

 

+سلام

پاسخ :

همایون شجریانم این شعرو خونده...
توصیه میشه به هممممه!
سلام
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان