اگر نبودم...

 

زیر این عکس نوشته بودم:

اگر نبودم ، مرا در چیزهایی پیدا کنید که دوستشان داشتم...

 

و اما پاسخ ملت:

_خیالت راحت من با نبودنت کنار‌میام...

_قول نمیدم!

_لال بیمیری به حق علی...

_خب بابا...ماخوایمت!

_خواستی بگی کتاب داری؟یا چی؟

_تکلیف استاد فلانی تا کی وقت داشت؟

 

😂😂😂

 

+امروز کلا وبلاگم باز نمیشد چند تا وبلاگ چک کردم که ببینم مال اونام این شکلیه یا نه دیدم نه...فک کردم بیان طبق تصمیم مصلحت اندیشانه ای کلا وبلاگمو با بروز رسانیا پاک کرده...

دیدم خدا دوباره بهم پسش داد...

۳
یاس ارغوانی🌱
۰۵ دی ۱۵:۵۶

اره برای منم صفحه باز نمیشد :(

پاسخ :

اره منم ترسیدم گفتم به علت محتوای جرت و پرت خودشون شخصا پاکش کردن
یاس ارغوانی🌱
۰۵ دی ۱۵:۲۶

از بانمکیه هم طنان عزیزمونه😄😄

عجب عکس خوبیه ولی :))

من برم یادداشت کنم کتاب هارو بردارم بخونم.

 

از دیشب تا امروز بیان بروز رسانی داشته برای همین باز نمیشد :) اطلاعیه زده بود.

پاسخ :

:)))
همون...

نه نوشته بود خود وبلاگ باز میشه...که مال من ارور داد و کلا باز نشد حتی صفحه اصلی ...فک کردم با جاش پرید ...
R_A Zeytun
۰۵ دی ۱۵:۱۵

سلام

 

از لحاظ اینکه شما رو توی کتاب‌ها جست و جو کنیم و یادتون کنیم؛ فاضل نظری تو همین کتاب اکنون یه شعر داره که مصرع اولش اینه:

 

به یاد ساقی میخانه‌ام، شراب شراب!

پاسخ :

سلام
شعر قشنگیه اون شعر...
مدح حصرت علی ع هست انگار...الان نگاهش کردم

پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان