اینم از این

بابا زنگ زده با یه بغض عجیبی میگه :با خودم گفتم اگه جواب آزمایش این بچه خوب بیاد کل پولی که واسه درمون و دکتر کنار گذاشتم میدم به خودش...

😂😂😂

آخ جووووون!

...

داشتم تو احساسات غرق میشدم که بگم بابا ببر بده به مستحق...خیریه‌...نمیدونم هرجا!

جلوی خودمو گرفتم...گفتم حالا بذار احساساتم فروکش کنه شاید یه تصمیم دیگه گرفتم...

شایدم باز همون تصمیمو گرفتم...

شایدم بابا تصمیمش عوض شد!

 

احساسات کلا عمرش کوتاهه!

۳
آرا مش
۲۲ دی ۲۳:۵۳

سلام فاطمه

دلم برات تنگ شده بود...😊

پاسخ :

سلام عزیزم
منم همینطور...
دل به دل راه داره...علاوه بر خودت دلم واسه رمانتم تنگ شده من:*
mo zeb
۲۲ دی ۱۷:۱۷

امیدوارم احساسات خوبتون با احساسات بهتر هی جایگزین بشه

پاسخ :

خیلی ممنونم:)
R_A Zeytun
۲۲ دی ۱۴:۳۴

سلام

+

پریروز استادمون در مورد هوش احساسی و هوش عاقلانه حرف میزد, میگفت اولی کوتاه مدت هست و معمولا همه چی رو میزنه خراب میکنه, دومی هم خیلی محاسبه‌گر هست, اگر کاری رو دلی می‌خواید انجام بدید یه چیزی بینِ این دو تا هوش رو انتخاب کنید, اگر می‌خواید یه چیزی رو بفروشید, روی اولی کار کنید و اگر قرار هست معامله‌ای کنید, روی آخری باشه!

 

+

ان‌شاءالله که سلامت باشید

پاسخ :

سلام
عجب!جالب بود.فروختن یه چیز...نیاز داره به تمرکز روی هوش احساسی...عجیب...نمیدونستم!به نطرم میومد کل معاملات باید روی بخش عاقلانه کار تمرکز کرد...این تدبیر بینابینی هم برای کارای دلی خیلی کار خوبیه.
خیلییی ممنونم .همچنین:)
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان