دنیای موازی آدمای ناموازی...

کسی میدونه چرا این نارنگی"یافا"ها...بوشون از خودشون خوشمزه تره؟

+امشب همسایه رو به رویی عروسی پسرش بود.بارون می‌بارید من از خونه زده بودم بیرون...بعد مغرب برگشتم.دیدم ماشین عروس سیاه رنگ...با گلای سفید و سرخ زیر بارونه.زیر تیر چراغ برق جلوه گرفته بود عجیب هنری.اومدم گوشیمو دربیارم چارتا عکس بگیرم دوماد اومد...در رفتم!گفتم حالا فک میکنه دختر همسایه یه عمر عاشقش بوده و حالا ...قراره این عکس رو با یه ..."سفر بخیر گل همیشه بهار" استوری کنه...!پسرا هم که غالبا بای دیفالت یه حس (یکی لابد عاشقمه الان) تو وجودشون هست..._دور از جمع خواننده وبلاگ _ولی کلا سر جمع ۲۰ نفر توی عروسی شرکت داشتن.ساعت ۱۱ بود که زیر بارون یکی گیتار زد و بقیه خوندن و بعدش یه فشفشه و عبور از زیر قرآن(تلفیق سنت و مدرنیته به شکلی که خوشمان آمد)و عروس دومادو راهی کردن...خیلی قشنگ بود...خیلی زیاد!ساده بود و درعین حال خیلی رمانتیکو...اینا!نه بوق بوق داشت...نه دوپس دوپس...نه صدای خنده تا نصفه شب...نه هیچی!

من کجا بودم؟پشت پنجره...پرده به سر !😂😂😂نخندین!صدای گیتار اومد جونم نگرفت برم تا اتاقم و روسری بیارم...پرده پنجره رو کشیدم رو سرم و وایسادم تماشا!

 

++جالبه همین امشب مادربزرگ گفت که پسر همسایه بغلی دست راستی زنشو طلاق داده...شب عروسیشون همسایه دست چپی ۳ بار زنگ زد پلیس...۳بار پلیس اومد..پلیس لو داد کی زنگ زده بهشون...دوماد داد میزد.بابای دوماد داد میزد.ماماااان دوماد جیغ میزد...دعوا شد!بدجور!بابا میرفت جدا میکرد...صلوات محمدی پسند پشت میکروفن ارکستر...و دوباره!

عجب دنیایی شده...عجب!😂

+++

قشنگ معلومه شب اول فرجه‌مه...هرچند اخرش ۱۷ هم عدد بدی نیست...خاااگ!

۳
R_A Zeytun
۲۴ دی ۲۰:۴۸

نه دیگه، اگر یه پسر بود بهش میگفتم، الان فقط بلند بلند، فکر کردم.


البته من کلا این جمعِ خودمونی و گیتار زدن و یه جشن که با خوشی و شادی باشه و به دور از استرس‌های مراسم و زرق و برقش رو دوست دارم.

پاسخ :

آها...چون اگه منظورتون به من بود کاملا درسته!چون من به شخصه حسودیم شد:))

کسی هست یعنی واقعا در جهان! از یه همچین سیستمی بدش بیاد؟یا حتی خوشش نیاد؟
R_A Zeytun
۲۴ دی ۱۹:۵۰

سلام

نقل به مضمونِ این پست رو اگر یه پسر مینوشت حتما براش مینوشتم:

«حسود پلاستیکی»

ولی خب الان بیخیال میشم!

پاسخ :

سلام
ننوشتین الان؟:)))
Boom Boom
۲۴ دی ۰۸:۲۹

ففط اون قسمت بای دیفالت 😂😂😂

پاسخ :

:)))
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان