ما را زمانه گر شکند ساز می‌شویم...

سلام و درود

چطورید؟

من اووومدم!

با یه کوله بار از غرغر و اینا

یعنی فکر نمیکردم که اوصاع ایطوری پیش بره که حسرت یه استراحت یا یه فراغ بال خوب و درست حسابی برای رسیدن به درس و مشق به دلم بمونه ولی خب ...این مدت این بود اوضاع که وقت نشد...

بگذریم وقت واسه غرغر فراوانه

ولی در کل ما را زمانه گر شکند ساز میشویم!

مسئله اول بحث کرونا بود

مسئله دوم خواستگاری!

مسئله سوم شوک زدگی!

چیزایی که لازم بود با تمرکز و بدون احساساتی با شدت زیاد از سر بگذرونم و عقلی کنم راجع بهشون و حالا الحمدلله رد شده...زود تر از اونچه که فکر میکردم!

حالا راجع به اینا باید مفصل حرف بزنم...حس میکنم لازمه یه سری چیزای خیلی مهم به نطر خودم رو اینجا درمیون بذارم...تا نترکم!

ولی خب فعلا سلام میدم بهتون ...تا بعدا سر فرصت راجع به اتفاقات بگم‌...

۳
زری ...
۰۷ اسفند ۱۴:۱۹

بح بح

خواستگاری اوکی بود اینا ؟

پاسخ :

نه 😂😂😂
آرا مش
۰۷ اسفند ۱۴:۰۴

ولی خیلی خوب موندیا نن‌جون😂😂

پاسخ :

با ماسک های صورت نمیدونم چی چی همیشه جوان بمااانید😂😂😂
آرا مش
۰۷ اسفند ۱۳:۵۹

سلام :)) 

منتظرت بودم، خوش برگشتی.

بگو ما هم گوش شنواییم برات :))

پاسخ :

سلاااام چطوری ؟دلم تنگت بود دخترم!(انگار نود و هشت ساله رفتم:))) )
اصلا شنواییتونه که اسیرم کرده❤❤💕
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان