تحت تاثیره!

هر بار زندگی پس از زندگی رو می‌بینم حس میکنم فردا رو نمی‌بینم !کارم تمومه تا صبح ...

 

ولی بازم نگاش میکنم...

با اینکه خانواده زیاد باور نیمکنن حرفای آدما رو من باور میکنم!اگرم باور نکنم سعی میکنم انکار نکنم...

حالا جدای از این که باور کنم یا نه ...تغییرات آدما بعد از این تجربه‌ها و حرفایی که میزنن راجع به جهان بینی تغییر کرده‌شون، واقعا جالبه واسم...

و نکته جالبش اینه خیلی این تجربه‌ها به مسلمان بودن و مسیحی بودن و ایرانی و خارجی بودنشون ربطی نداره...یه فطرت مشترک خودشو نشون میده که خیلی وقتا فراموش شده...

۳
زری ...
۲۰ فروردين ۲۲:۵۶

وای مامانم هم اینو گفتااا

من ندیدم پارسال درست :""""

اگه لینک شو جستی بفر ست :"

پاسخ :

آره اون قسمتش خیلی عجیییب بود:/
اگه پیدا کردم باشه:)
زری ...
۲۰ فروردين ۲۰:۵۴

من که باورم :"""

خیلی عجییییب و تکان دهنده اند بعضیا شون...

:"""

 

گرچه تاثیرش رو من شاید یه دقیقه ام نباشه /:

پاسخ :

آره بعضیاشو اصلا نمیشه باور نکرد...یکی بود پارسال راجع به خانومش بود و بد رفتاری با خانومش...اونو خیلی باور کردم:)"چرا با فریبا بدرفتاری کردی "اون...

آره دیگه دیر و زود از یاد آدم میره...
یاس ارغوانی🌱
۲۰ فروردين ۲۰:۰۱

منم بین باور کردن و انکار کردنم. انکار به هیچ وجه نمیکنم اما باور کمی سخته!. 

خیلی هم تحت تاثیر قرار میگیرم من. وجدانم خیلی کارمیکنه😂

پاسخ :

آره انکار نمیشه کرد.چون اتفاقاییه که ملموس نیس آدم باورش نمیشه گاهی...
وجدان منم خیلی :))))
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان