منتظر شو...

اینم اتفاق امشب:

 

یه جمعی بودیم واسه افطار...متشکل از زوج‌های جوان!تا حدودی!ولی خب یه مقداری غریبه و آشنای مخلوط...بعد سر سفره افطار من کنار یه خانومی نشسته بودم و یه خانومی اونور تر که همسرش رفته بود اول نماز بخونه بعد بیاد افطار:))) (همیشه آدمای این مدلی واسم عجیب بودن که اول نماز میخوندن بعد میرفتن افطار) همه مشغول شده بودیم که دیدیم این خانومه که همسرش نبود داشت دعا میخوند و هیچی نمیخورد‌...این بغل دستیم گفت وایساده همسرش بیاد بشینه سر سفره بعد افطار کنه هااا..!گفتم آهاااا...بعد خب دقیق منو نمیشناخت این بغل دستیم!گفت یاد بگیر.داری افطار میخوری دو دقیقه منتطر نشدی آقاتون بیاد...

منم نه گذاشتم نه برداشتم خیلی جدی گفتم من منتظر شم آقامون بیاد مرده ام می‌مونه سر سفره!حالا حالاها باید صبر کنم...آشناها از اقصا نقاط سفره یکی یکی عین پفیلا میترکیدن!

...

 

+خیلی بهم ریختم به دلایلی و متاسفانه امکان بروزشو ندارم و امکان هیچی رو ندارم!

همون بهتر بزنم به فاز چل بازی...

۷
آرا مش
۲۱ فروردين ۰۷:۵۸

سلام :)) چطوری؟! قبول باشه...

یه فنجان شیر گرم و خرما بخور برو برای نماز بعد بیا بقیه‌اش رو بخور، من این‌کارو میکنم خیلی نمازه می‌چسبه :)) 

اگه این‌کارو نکنم نمازم رو با بی‌حالی و بی‌رمقی بعد افطار باید بخونم!

پاسخ :

سلام و درود بیییکران برتو‌‌‌...از شما هم قبول باشه
آری آری فکر خوبیه...مرسی از راهنماییت
فقط برم و بیام غذا تموم نشه!!؟😂😂😂
معین پاکجو
۲۱ فروردين ۰۵:۳۷

سلام و احترام،
امّیدوارم حال‌تون خوب باشه و طاعات و عبادات‌تون، مقبول درگاه حق.

🙏

 

نظر به آدم‌های اون مدلی که برای شما عجیب بودن، توجّه‌تون رو به دو مطلب زیر (حاوی آدرس منبع) جلب می‌کنم:

• استاد پناهیان در هشتمین جلسه از مجموعه‌ی سخن‌رانی‌های "گناه چیست؟ توبه چه‌گونه است؟" می‌فرمایند:

"خدا ما را منفعت‌طلب آفریده است و دین‌داری یعنی منفعت‌طلبی؛ منتها کدام منفعت؟ منفعتِ کم یا منفعت زیاد؟ اگر بخواهیم روی خودخواهی و منفعت‌طلبی یک قید بگذاریم، می‌گوییم: «همۀ منافع‌تان را بخواهید، بیشترین منفعت‌طلبی را داشته باشید، از یک‌ذره منفعت خودتان هم چشم‌پوشی نکنید!"

 

• چه‌قدر این بیان آیت‌اللّه بهجت (ره) امّیدبخشه که می‌فرمودند:

توصیّه آیت‌اللّه قاضی (ره) به نماز اوّل وقت

 

 

در پناه حق،

🙏

پاسخ :

سلام
مرسی همچنین

چقدر مطالب خوبی بودند ...واقعا ممنونم از لطفتون...

اینکه گفتم عجیب بیشتر واسه این بود که نگم حسودیم میشه:)یعنی درست تر این بود بگم آدمایی که با اینکه می‌تونن الان افطار کنن اما میرن نماز و روزه و دل ضعفه و نخوردن و نیاشامیدن واسشون انگار هیچی نیست خیلی باحالن...
Boom Boom
۲۰ فروردين ۲۳:۵۱

نظره شخصیه منه :) منع میشه کردشون مگه 😂😂 

مشکل من با قشر قلیلی از این آدماست که تظاهر میکنند 😔

 

دیگه کار دارن دیگه... کمم نیستن این آدما :|

پاسخ :

منع منظورم ممانعت از کاری که میکنن نیست‌...منع یعنی اینکه تو ذهنتون بگید من شبیه اونا نمیشم...در این شرایط صدی به نود دنیا یه طوری میچرخه که شبیهشون بشید!این قانونه...و وعده خدا البته!
ولی تظاهر رو موافقم!واقعا کار بیخودیه...وااااقعااااا...تو بد بودنش شکی نیست!

همینطوره:)
Boom Boom
۲۰ فروردين ۲۳:۰۶

فاز این مدل آدما همیشه برام عجیب و مایه تعجب بوده 

کمم از این مدل آدما ندیدم بدبختانه

نمیدونم چرا اما......‌... خوشم نمیاد از این مدل آدما!!

 

جوابتون زده پودرش کرده 😂👌🏻

پاسخ :

فازشون رو تا به اون مرحله نرسیم نمیتونیم درک کنیم.واقعا!
پس بهتره منع نکنیم:))

والا آخه!من یه گوشه داشتم نون و ماستمو میخوردم...با من چیکار دارن؟:))
زری ...
۲۰ فروردين ۲۳:۰۰

نه همیشه :" 

پاسخ :

اما من تا به حال این کارو نکردم:))بازم تو...
زری ...
۲۰ فروردين ۲۲:۳۳

گاد😂😂😂 خداییش عالی بود 

 

مودونی

من اگه همون موقع نماز نخوندم میمونههه واسه اخر کار...اری...

پاسخ :

عه تو هم از این دست عزیزانی؟میشه باهات یه سلفی بگیرم؟😊
R_A Zeytun
۲۰ فروردين ۲۲:۱۷

ما, حسرت و دلتنگی و تنهاییِ عشقی‌م

یعقوب که پسر دید, زلیخا که جوان شد

(:(

 

+سلام

پاسخ :

سلام 
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان