توصیه میشه:/

شرط میبندم کسی اینجا تا به حال کلاس تکنفره رو تجربه نکرده...

من ولی تجربه کردم!

هنوزم دارم تجربه میکنم...

تا ۴:))))

خیلی بیخود و مزخرفه:)))

من که توصیه نمیکنم...

۲۰
Boom Boom
۲۱ ارديبهشت ۰۱:۱۹

باع... گفته بودم میفرستم دیگه :))

مخلصم 🌺

بعد پنجم ابتدایی اولین بار بود که بیست میشدم :))

حسه خیلی خوبی داشت :) 

 

از اون دست نمرات کم ندارم... مربوط به ترمای یک و دو میشد! بعد اون یاد گرفتم که بایستی چه کنم. فک کنم کمترین نمرم ۱۲.۴۰ بودش... اولین امتحان... اولین نمره... . تلخ شروع شد... شیرین تمونش کردم :)

در کل خدا رو شکر 

شما لطف دارین 🙏🏻

دکتر کاتوزیان تکرار نمیشه 😔 نفرات جدید اسم و رسمای جدید؛ اما همیشه اسامی این بزرگوارا تو آسمان پرستاره تاریخ حقوق، جزو درخشان ترین ستاره ها خواهند بود.


+ اصلا فک نمیکردم برای یک پست اینهمه کامنت بذارم ☺️

پاسخ :

باع...تکیه کلام همدانیاس:))
فک نمیکردم بفرستین واقعا:)
آفرین داشت کارنامه‌تون...

من تا اخرش نمراتم همینطوری خوب و بدش قاطی بود...به فراخور درسای تحلیلی یا اساتید سختگیر یا سبک امتحان یا حتی مدت زمان امتحان تغییرات داشتم...سر مدنی ۷ که به قوانین خاص باختم!سه تا مسئله بود و یه عالمه قانون خاص که البته از وجود یه قانون بی‌اطلاع بودم و با همون قوانین عام استدلال رو پایه ریزی کردم و کل نمره یه مسئله رو از دست دادم.:(انقدر از نمره ام تعجب کردم که جواب سلام استادمو هم نمیدادم‌..فک میکردم درست نوشتم دیگه...در نهایت گفت بیا برگه‌ات رو ببین...داشتم سکته میکردم موقع شنیدن جواب درست:)))
یا ادله که یادمه...کلا دو تا مسئله بود اونم تحلیلی مبنایی ...فلسفه بود عملا!دیگه ...همین...داغ دلم تازه شد:)))

خدا کمک کنه شما هم باعث افتخار باشید همیشه:)

+لطف کردین:)
Boom Boom
۲۱ ارديبهشت ۰۰:۴۹

خب .... منتظر پاسخشون هستم :))

سلامت باشین :)

 

اما کارناما :) معدل :)

از این کارنامه ها تو این مملکت کم نیست D:

پاسخ :

آره اگه بیاد میگه...

جدی فرستادیناااا...🤔
وااااقعاااا آفرین داره👏🏻👏🏻👏🏻
خدا قوت...
من اما!مدنی ۷ با افتخار ۱۵.۲۵ شدم!
ادله با افتخار بیشتر ۱۴.۵!(انقدر بد بودن یادم مونده قشششنگ)
تطبیقی شاااهکارم بووود...۱۷!(نه که خیلی گل کاشتم!دارم میگم چیا بودن...با افتخاااار😑)

این نمرات عالیه...😍واقعا جدی میگم...
کاتوزیان پروره این مملکت:)
Boom Boom
۲۰ ارديبهشت ۲۲:۲۵

عجب... تو هر مورد مثال نقض هستم :) عین استثناهای قانون 😁

زری خانم بامنه :/ روش کثیف واسه ۲۰ شدن .... کدوم روش 😳 

به عدد آدما راه هست برای رسیدن به خدا 😂

 

باشه حالا اصرار میکنین، سعی میکنم نفرستم 😂 

استاد تکراری نعمته :))) گاهی اوقات نه اغلب 😬

در کل آرزوی پیروزی و بهروزی دارم برای یک یک دوستان 🌺

پاسخ :

بله انگار زری خانوم با شماست:)))نمیدونم...باید بیاد جواب بده منظورش کدوم روشه:)))
عاااالی بووود:)))

حالا اگه اصرار دارین بفرستین بفرستین:))
بله موافقم...خیلی وقتا نمیشه ذهنیتشونو عوض کرد...
همچنین:)
Boom Boom
۲۰ ارديبهشت ۱۹:۳۴

ینی خوانندگان، پیاما رو هم میخونن🤔 من که نمیخونم 🤦 ماشاالله پیگیری :)) پیام قبلی مثلا فک میکردم خصوصی فرستادم 😑

اساتید مهربان :))) قبول دارم... عوضش شما خیلی خوب خوندین حتما ^_^ من با یکی از اساتیدم فک کنم ۲۰ واحد شایدم بیشتر درس برداشتم در دوران کارشناسی... به غیر دو عنوان همشون رو بیست گرفتم از ایشون :)) البته استاد خیلی لطف داشتن به من... به زور تحقیق و تایپ یه سری از وویسای اساتید و خلاصه نویسی و امثالهم ۱۹ رو بیست کردم :)

معدل من از این آبکیاست ☺️ ادعایی اصن نیست D: من از بچه های دانشگاه ملی نبودم و پیام نوری بودم :)) همین کلی فرقه ^_^

معدلا جالب شدن :))) خواهش میکنم ...تعارف نکنینا... بفرستم خدمتتون 😁 باید پیداش کنم 😂

 

پاسخ :

آره می‌خونن:))منم میخونم...همه میخونن...

دیگه شکست نفسی نکنین:)))اینکه گفتم مهربان منطورم این بود که استادای من یه کم نامهربون بودن:)))
نه من زیاد استاد تکراری نداشتم تو کارشناسی...خوشبختانه یا متاسفانه...

:))))
خودتون هی میگید اسکرین میفرستم:)))
گفتم لازم نیست😂
Boom Boom
۲۰ ارديبهشت ۱۸:۱۸

داخل پرانتزه جالب بود برام -_-

اسکرین میدم... مدنی ۳ و ۶ رو منم ۲۰ گرفتم :)))

معدل کلم شد ۱۸.۸۶ ... امیدوار بودم ۱۹ بشه که نشد.

فک کنم اساتیدم خیلی خوب بودن :))

پاسخ :

داخل پرانتز رو نوشتم چون همه خوانندگان حقوقی نیستن قطعا:))
ولی شما ثابت شده اید...بی اسکرین هم قبوله:)))))
من دقیقا برعکس...۱۸.۶۸:)))
اساتید مهربانی داشتین:)))
امیر +
۲۰ ارديبهشت ۱۸:۰۷

طبیعتا نباید کلاس کنسل بشه؟ :)

پاسخ :

طبیعیه که کنسل شه...ولی کلاسای ما نه!نشد!
Boom Boom
۲۰ ارديبهشت ۱۷:۴۴

پس برید دعا کنین با من همکلاس نشین😂 گرچه بچه ها میگن خیلی خوش گذشت دوران کارشناسی :)) ... دوران دبیرستانمو ندیده بودن... حیف!!!

معدل بیست... باید بگردم شاتش رو پیدا کنم... الحمدلله یک ترم در سابقم دارم و دو ترم نزدیک بود بیست بشم -_- حیف🤦

هرکسی نقطه ضعفی داره ☺️

بله دوستان... ببینید و متنبه بشین :)))

پاسخ :

من دو بار نوزده شد معدلم...بقیه ‌شون ۱۸‌...اصلا برام قابل درک نیست واقعا:)...حتی ملموس هم نیست!
چون بیست گرفتن خیلی کار سختی بود و استادا کم زیر بار ۲۰ دادن به استدلال و تحلیل دانشجو میرفتن...من یادمه مدنی ۳ و ۶ و تجارت ۲ (قراردادهاو عقود معین۱ و شرکتها)بیست شدم...هنوز اساتید برگه امتحان منو به عنوان نمونه دست به دست میکنن که در تاااریخ یکی این درسا رو ۲۰ گرفته:/
واقعا برام قابل درک نیست...حسود هم نیستم:)))
زری ...
۲۰ ارديبهشت ۱۷:۰۷

آی آی آی

چه روش کثیفی واسه معدل 20 شدن :))))

XD

یادم باشه دانشگاه خودشیرین بازی زیاد دربیارم خیخیخی :)

پاسخ :

نگاه کن و عبرت بگیر:))))
Boom Boom
۲۰ ارديبهشت ۱۶:۴۷

والا من همیشه وقتی بحث تعطیل کردن یه کلاسی پیش میومد.... میگفتم من میام و میرفتم... اتمام حجت میکردم و میرفتم... اونام میگفتن اونو ولش کنین و بوققق احتمالا :/ میدونم کار خوبی نیست اما یه ترم خیلی خوب جواب داد... معدل ترمم شد ۲۰ 🤣 مستندم حرف میزنم... عکس بفرستم مگه 😂

دلم که.... نمیسوخت... میسوختم از اینکه اونا دارن نمره مفت میگیرن؛ ولی خیلی خواهش و تمنا میکردن و کلی هم بهمون خوش میگذشت :))) یکی از بچه ها هرجلسه برام رانی آناناس میخرید و باز میکرد 🤣 نمیدونم چطوری!!! ولی فهمیده بود من رانی آناناس دوست دارم 🤦

در کل که دوستان از این کارا نکنین، زشته!!! من کردم، بد پشیمونم D:

پاسخ :

دارید همینطوووور به جرایم خودتون اضافه میکنین...
دانشجو مگه معدلش ۲۰ میشه آخه؟:/
من واقعا نمیدونم چی بگم:)))

البته که منم میشه با کمپوت گیلاس و سیب خرید:)))
ولی واقعا کارتون زشت بود😂واسه دوستان بدآموزی داشت...:))))
زری ...
۲۰ ارديبهشت ۱۶:۴۶

من زبون ندارم بدبختی :"

پاسخ :

زبون خودشیرینی نداری؟؟:)))
خیلی کار بیخودیه ...بهتر:)))
Boom Boom
۲۰ ارديبهشت ۱۶:۲۱

عجب... در حالت عادی پس :/ :))

سال اول درس شیمی، آقای راستگردانی عزیز و بزرگوار اول درس رو پرسید... طبق روال معمول کلاسمون و با ارفاق بهم ۲۰ دادن :)) بعد یکمی پرسش و پاسخ و رفع اشکال در حد کتاب و بعد رفتیم آزمایشگاه :) و تدریس نکردن... تازه ازشون ۲۰ سانتی نوار منیزیم گرفتم و آوردم خونه و با خانواده آزمایش شیمی انجام دادیم :)) یادش بخیر... اونشب چقدر ذوق کردم :') یکی از بهترین معلمای کل دوران تحصیلم هستن ایشون ❤️

اما دانشگاه.... تدریس میکردن عین جت... مهم نبود که میفهمیدم یا نمیفهمیدم... من مسئول این بودم که به بقیه بگم تا صفحه فلان تدریس کردن و جلسه بعدی خدمت استاد گرام یادآوری کنم.

عمق فاجعه بالا بود... وقتی میدونستن من سرکلاس بودم... قیافه ها دیدنی بود😂 خنده شیطانی خورش ملس بود 😂 البته وقتی مجازی شد... موقع امتحانا دعوتم میکردن خونه یا مغازهاشون که الکی مثلا همفکری کنیم ولی اونا هیچ وقت نمیخوندن -_- 

دیگه فک کنم دارم برعلیه خودم، بیانیه تنظیم میکنم :| دیگه بسه 🤣

پاسخ :

واقعا من اولین و یه احتمال زیاد آخرین باری بود که این کارو کردم...اونم بیشتر فداکاری کردم که کلاس کلا غیبت نخوره:)))

شما چه با شادمانی اینا رو تعریف میکنین:/خیلی کار بدیه که...
تقلبم میرسوندین بهشون؟خسته نباشین واقعا...:)))واسه اینکه از دلشون دربیاد تقلب میرسوندین؟؟؟:)))
زری ...
۲۰ ارديبهشت ۱۶:۰۹

دیس لایکا مهم نیستن حرص نخورین XDD

 

کلاس نهم ، یه بین التعطیلی خیلییی توپ خورده بود یکشنبه که همه گفتن ما نمیایم مدرسه 

یه معلم ادبیات داشتیم ... خیلی معتقد بود که نباید حق الناس بشه و اینا

و حتی اگه  یک نفر هم سر کلاس بود باید بیاد و درس بده...

اقا زنگ اخر با ایشون داشتیم 

سه زنگ قبلشم درسای فوق چرت داشتیم

یعنی ما 4-5 نفری که اومده بودیم به عشق همون معلم ادبیات بود خیخیخی :)

زنگ سوم بود که خود مدرسه زنگ زد به سرویس هامون و مامان بابا ها و اینا که مدرسه رو تعطیل کنه

هیچی مارو زور زوری فرستادن خونه :)

هفته بعدش که اومدیم معلمه خیلی حالت دلخور طور گفت " از مدرسه زنگ زدن گفتن نیاین مدرسه ، منم گفتم حتی یه نفر هم باشه میام ، اونام گفتن حتی یه نفر هم نیست نیاین "

اون لحظه رو باید ما خودشیرینی میکردیم و میگفتیم بوخودا ما اومده بودیم تورو ببینیم اصن ... نذاشتن نامردا XD

اما خب کسی چیزی نگف /:

و این است که از من و اون سه چهار نفر خود شیرینی در نیومد

هعی روزگار

پاسخ :

حرص؟نه بابا...دیگه خیلی از دستم عصبی شدن لابد:))

منم معلمای ادبیاتمو خیلی دوست داشتم...واسه خاطرشون ممکن بود حتی خودشیرینی‌های کثیف هم بکنم...نه فقط خودشیرینی‌ها...شورش رو دربیارم اصلا:))))
ولی خب دیگه معلم شما هم خیلی گیر بوده...دیگه همه رفتن دیگه:))))
خدا نخواسته اسمتون خودشیرین در بره:)))))
Boom Boom
۲۰ ارديبهشت ۱۵:۵۷

سال اول بود... منم بی تجربه و خام... تلگرام و واتساپ نبود... نمیخواستمم موضوع رو باز کنم 🤦 کلی هم فحش خوردم.

سال دوم تلافی کردم و از ۱۵ اسفند مدرسه نرفتم 😂

والا من از اجبار نرفتم... کلاسمون بود و واقعا از بیان و رفتار یه سری از استادا خیلی لذت میبردم. در کل (نه همه) واسم جذاب بود. دروس اختیاری، خدا رو شکر خورد به کرونا و همش غیر حضوری بود... اونا اصن جالب نبودن برام.

حالا شرط بندی شد حرام :/ 🤣

پاسخ :

من در مقام فحش خوردن نبودم امروز والا در حالت عادی فحش میخوردم:)))

درس هم داد به شما یه نفر اون وقت؟؟؟میخوام بدونم عمق فاجعه تو کدوم واقعه بیشتره؟؟؟:))

از اول حرام بود:)
زری ...
۲۰ ارديبهشت ۱۵:۵۴

بستگی داره خودشیرین و چی معنی کنیم :)))

پاسخ :

خودشیرینی رو بیخیال‌‌...
دو نفر دیسلاک پست رو دریااااب🤣
فاطمه صاد
۲۰ ارديبهشت ۱۴:۱۵

منم بگم؟

پاسخ :

سلام 
آره بگو حتما:)
Boom Boom
۲۰ ارديبهشت ۱۴:۰۸

😂😂😂

من به نفع شما میکشم کنار :))

آخر اسفند رفته بودم مدرسه ^_^

دانشگاه هم نمیدونم چرا ولی شده بود... آغاز ترم، وسط ترم... پایان ترما همیشه شلوغ بود.

تو عمل انجام شده قرار گرفته بودم 😂😂

+ قواعد فقهی نداریم منظورم بود... یوخدی ینی نیستش 😂 اسمشو هیچ وقتم نمیشنوین 🤦😂 

گفتم یه موقع از اینکه شرط بندی حرامه و از لین چیزا نگین :)))

پاسخ :

آخر اسفند خدایی مدرسه چرا رفتین؟
من الان مجبور بودم برم...ولی بقیه‌تون چرااااا واقعا...😂

آها...یوخدی!فک کردم مولف جدیدی به نوبسندگان قواعد فقه اضافه شده...خدااایااااا من دیگه رد دادم:)))
اصلا شرط بندی حرامه...چون تا الان ۵ نفر اضافه شده...
کل زندگیمو میبازم:)))
تار و پود √
۲۰ ارديبهشت ۱۳:۵۸

ایضا بنده هم تجربه داشتم. یک روز بعد از 13 به در :/

پاسخ :

۱۴ ام رفتین دانشگاه!؟!
اندک اندک جمع همه داره جمع میشه:)))
زری ...
۲۰ ارديبهشت ۱۳:۵۷

من کلاس دهم که بودن کرونا اومد

قبلشم واسه الودگی هوا و ابان خونین و شهادت قاسم سلیمانی فلان اینا تعطیلی زیاد داشتیم اصن

کلاس دوازدهم 2 هفته حضوری شدیم

اونم دو سه نفر بیشتر نبودیم :)

بعدشم دوباره به خاطر کرونا بستن...

خلاصه  دبیرستان درست حسابی  نداشتم

اون دوهفته عم نمیرفتم که دیگه هیچی XD

پاسخ :

عهههه...چه وقایعی...عجب...
آره واقعا...البته دبیرستان خیلی نوری هم نیست!ولی خاطراتش باحاله:)))
در هر صورت حس میکنم خوبیش از بدیش کمتره...خوشحالم که زیاد تجربه‌اش نکردی:)))

آره راست میگی...ولی خب ...من این حرفا حالیم نیست!چرا انقدر ما خود شیرینیم؟؟؟
زری ...
۲۰ ارديبهشت ۱۳:۴۱

من تجربه کردم :))))

با دبیر فیزیک مون XD

که البتع بجه ها به صورت مجازی تو لپ تاب بودن

ولی حضوری خودم بودم و معلم خیخیخی

 

خیلی ادم معذبه /: ایش

پاسخ :

ای باااااباااااا...
چرا انقدر قشر خودشیرین زیاد شده به نظرت...
بازم باختم که...:))))😂😂😂
Boom Boom
۲۰ ارديبهشت ۱۳:۴۰

خب... شرط رو باختین 😂😂😂

اولین کلاس تک نفره رو اول دبیرستان فک کنم ۲۷ یا ۲۸ اسفند با درس شیمی تو مدرسه داشتم :)

چقدم خوش گذشت بهم... با معلم رفتیم آزمایشگاه و کلی سدیم و نواز منیزیم و سوزوندیم 🥰

دانشگاه هم که الی ماشاءالله :)

جایزم چیه 🤩؟؟! 

+ قواعد فقهی یوخدی -_-

پاسخ :

چقدر باخت دادم:)))))
ولی خدایی آخر اسفند رفتین داشنگاه چییییکار کنیننننن؟من وسط سال اومدم این اوصاعه...شما چرا؟

قواعد فقه کیییی؟چرا نشنیدم اسمشو؟
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان