طایفه در چنگال کرونا...

دیروز متوجه شدیم کل خانواده خان عمو اینا، دخترا و عروسا و نوه ها و دومادا و پسرا و کلاااااا همگیشون کرونا گرفتن... خان عمو که از همه اوضاعش بدتر بود کارش به سرم و بیمارستان کشیده و بچه‌ها همگی تو تب و لرزن...

 

امروز خاله کوچیکه که ازدواج نکرده و پیش پدربزرگه زنگ زده بود و گفته بود حالش شدیدا بده و دایی کوچیکه که با همن هم با زن دایی و بچه ها کرونا گرقتن و طبقه بالا خودشونو قرنطینه کردن و خاله مونده با یه پیرمرد مریض و خودشم مریضه...مامانم رفت اونجا که مراقبت کنه بعد مونده بود بابا بزرگ رو بیاره اگه خونه ما چون من مریضم خطره...بمونه اونجا خطره... دیگه زنگ زدم فهمیدم بابابزرگم انگار گرفته ولی خیلی خطرناک نه...اما جون مریضه هی تو رفت و آمدن که حواسشون باشه...

 

دختر خاله وسطی با مادرشوهر پدرشوهرش زندگی میکنن و اون روز بچه رو گذاشته پیش اونا و رفته بازار... شب هم بچه هم اونا تب کردن و هیچکی گردن نمیگیره که کار کی بوده...خودشم خرابه حالش و هیچی...

این درحالیه که خواهر بزرگتر و زن داداشش که بارداره پیش من بودن ولی ایشون نه...

 

عمه بزرگه که پسراش فاز ضد واکسن برداشتن و هیییییچ کدوم نه گذاشتن زنشون و بچه‌شون واکسن بزنه نه خودشون زدن، شدیدا مریضن و عمه بنده خدا خیلی استرسشونو داره و درگیرن...

 

بله بله من با هیچ کدوم از اینا از سه هفته گذشته هیچ ارتباط مستقیمی نداشتم پس من ندادم بهشون ...

 

 

خدایی مواظبت ...

خدایییییی مواظبت...

 

منم دیشب و پریشب حس مرگ بهم نشسته بود...

نمیدونم چرا از دو کرونای قبلی عذابترم...

به خصوص در زمینه سرفه:(

البته میگن مال بی حس کننده دندون بوده که زدم و بهش حساسیت داشتم ولی من قبول نمیکنم...

به یکی از دوستای دکتر، میگم دکتر تو رو جدت لااقل بیا این بخیه های دندون منو بکش من راحت سرفه کنم:((( مگیه بلد نیستم...میترسم:)))) این چه دکتریه آخه؟😂😂😂

 

۱
معین پاکجو
۰۸ مرداد ۱۵:۴۳

سلام و وقت به‌خیر،

 

مهم نیست که چه کسی ناقل بوده؛ مهم اینه که توی این شرایط، علایم بیماری رو انکار نکنیم و به قول شما، مواظبت!

متأسّفانه، مرحله‌ی صفر بیماری کرونا، انکار کردنه!

و این اصلاً، خوب نیست!

😑

 

حتّی، پزشکی که بهش مراجعه کردم هم می‌گفت کرونا نیست، دوبار!

😐😐

 

با این حال، دوتا ماسک می‌زدم؛ فاصله رو رعایت می‌کردم؛ حتّی، کنار پنجره هم نمی‌رفتم تا مبادا، نفسم توی هوا پخش بشه!

امّا، فردی رو می‌شناسم که کرونا گرفت و از همون فرداش، زد بیرون از خونه!

😐😑😐

 

در مورد تأثیر مثبت یا منفی واکسنِ (!) کرونا هم می‌شه کلّی بحث کرد؛ یه بگمونم امّا، الآن زمان مناسبش نیست.

😉

 

انتظار نداشتم به این شدّت و وسعت، درگیر شده باشید.

بی‌شَک، دعا می‌کنم تا شما، خونواده و خاندان محترم‌تون، هرچه سریع‌تر، سلامتی کامل‌تون رو به‌دست بیارید، إن شاء اللّه.

🤲😌🙏😌🤲

 

از هر فرد محترمی هم که این پیام رو مطالعه می‌کنن، صمیمانه تقاضا دارم:

"مراقب خودتون و دیگران، باشید، لطفاً."

😉

 

 

 

از توجّه‌تون سپاس‌گزارم،

در پناه حق باشید و سلامت،

🙏

پاسخ :

بله واقعا حق با شماست...انکارش از همه چی اشتباه تره...و اینکه رعایت کنیم همگی ‌...تا اوصاع مثل قبل نشه...
واقعا من هم اگه با حرفای دکتر گول نمیخوردم دندون پزشکی نمیرفتم... گفت کرونا نیس که نیس...

مرسی از صحبتای مفیدتون...

ممنون بابت دعا


و همچنین🙏 مرسی از کامنتتون:)
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان