فقط یه خواهشه:)

جواب کنکور اومد...

هر کی کنکور داشته امیدوارم موفق بوده باشه!

و اگر نتیجه باب میل‌تون نبوده؛ خیری توش بوده و بناست با تلاش بیشتر نتیجه بهتری رقم بزنین ان‌شاءالله...

یه نکته! 

شما رو به خدا

اگر رتبه‌تون خوب نشده!

گردن سهمیه ای ها نندازین...

به خدا تقصیر اونا نیس که شما کنکور خراب کردین...

دل نشکنین:) 

مرسی ...

 

...

+سعی میکنم دعوا نداشته باشم:)

۱۲
مسعود کوثری
۲۰ مرداد ۱۶:۵۷

اصلا به فرض که اینطوری باشه

من درس خون نباشم با سهیمه برم پزشکی قبول بشم ! که چی ؟ :دی

میتونم درس های پزشکی رو پاس کنم ؟ یا میتونم پزشک خوبی بشم ؟

پاسخ :

 با سهمیه پزشکی قبول شدن هم کار سختیه...و خیلی ادمای پرتی نیستن اونایی که با سهمیه قبول میشن.یعنی زمانی که من کنکور میدادم رتبه کل یه سهمیه ای که پزشکی قبول شده زیر ۱۰۰۰ بود!
 
و مسئله دیگه اینکه پس با این تفاسیر، بیش از سهمیه باید با دانشگاه ازاد مخالف باشیم که مثل قارچ در اقصا نقاط ایران رشد کرده و اونایی که سهمیه نداشتن ولی پول داشتن تونستن اونجا تحصیل کنن و اتفاقا سریع تر پیشرفت کنن واسه خاطر داشتن پول...هرچند برای هیچ کس مهم نیس میتونن درس ها رو پاس کنن...یا نه!

میدونین آدم دلش میگیره! چون دیدگاه هیچ وقت همه جانبه نیس...
اونایی که پول دارن مشکلی نیس؛ سوالای کنکور رو میخرن مشکلی نیس، ولی کسایی که درس میخونن و سهمیه هم دارن ففط حق رو ضایع میکنن؟!؟ در حالیکه ولو به علط این یه حق قانونی واسه اوناست؛ باید هر روز پاسخگو باشن که چرا از این حق استفاده کردن؟!
مسعود کوثری
۱۹ مرداد ۱۳:۳۰

چون خبر دارم سهمیه جای یکی دیگه رو میگیره

پاسخ :

اشتباه میکنین!
سهمیه مازاد بر ظرفیت پذیرش عمومی هستش...
Blue Moon
۱۴ مرداد ۱۶:۳۲

کنکور ناعادلانه است. همیشه بوده و هست و هیچ فکری براش نمی‌شه. اصلاً اون کارایی که باید داشته باشه رو نداره و صرفاً تبدیل شده به یه غولی که دانش‌آموزها رو چندین سال عذاب می‌ده و خدا می‌دونه چه تأثیرات بدی روی روح و روانمون باقی می‌ذاره.

من بیشتر از موفقیت توی کنکور، برای همه آرزوی آرامش خاطر و روان رو دارم.

پاسخ :

من نظرم اینه که کنکور یه راه ناعادلانه هست امافعلا و در شرایط حاضر عادلانه ترین راهه:)
ان‌شاءالله همه با آرامش و سلامت ازش عبور کنن:)
Boom Boom
۱۴ مرداد ۱۵:۳۷

تقریبا.... صرفا چندتا کلمه هستن که چسب هم شدن.

من نه موافق و نه مخالف سهمیه ام. بعضی حق دارند و بعضی اصلا اما چه میشه کرد که طیف عظیمی رو به خودشون اختصاص دادن. 

من سربازم؛ جنگی در پیش باشه وظیفمه که خط مقدم باشم. وظیفه نوعی اجباره اما بنا بر حق نداشتن من نیست اما وظیفم بر حضور داشتن بوده، چه به اکراه، چه به اختیار. کسانی هم با اختیار حاضر شدند اونها هم حقی دارند.

کسی که تلاش نکرده عادتشه دنبال مقصر بگرده....

الان اگه چیزی میخوای نباید درگیر حاشیه بشی... کسی امتیازی داره؛ پس باید کاری کنی تا امتیازش رو قاپ بزنی!!!

پاسخ :

خیلی خوب نوشته بودید...
واقعا ممنونم از کامنتتون:)
Boom Boom
۱۴ مرداد ۱۵:۱۴

سلام. شما خودتون از سهمیه استفاده کردین

پاسخ :

سواله یا خبر؟
نه من استفاده نکردم:) همون صندلی خودم رو برداشتم...نه بیشتر:)
امیر +
۱۳ مرداد ۲۳:۲۲

سهمیه به نوبه‌ی خودش خوبه

 

اما یک عده از این سهمیه سوء استفاده می‌کنن ... و خب شانسشون خیلی بالاتره برای کارهای مختلف. نه فقط کنکور که به نظرم درست نیست :(‌

پاسخ :

بله خب ...
حق باشماست! سوء استفاده از هر حقی اشتباهه...نه فقط سهمیه:)
مسعود کوثری
۱۳ مرداد ۱۵:۴۸

موافق نیستم :)

پاسخ :

چرا؟ روش بهتری مد نظرتونه؟ اگر میخواید و میشه میتونین توضیح بدین؟
ناشناس
۱۳ مرداد ۱۵:۳۲

 واقعا انقدر از کنکور بد میگن؛ اگه کنکور نباشه مثلا خیلی خوب میشه؟! بی عدالتی مطمئنا خیلی بیشتر از کنکور میشه و ادمای بی رابطه و پارتی مطمئنا به هیچی نمیرسن.

ولی خداوکیلی سهمیه هیئت علمی به طور خیلی ناعادلانه ای هستش البته به رتبه ربطی نداره ولی میتونه روی قبولی تاثیرگذار باشه. طرف رتبه اش طوری هست که مثلا علوم پایه دانشگاه خوب قبول میشه ولی میره رشته تاپ مثلا دانشگاه زابل رو میزنه و بعد انتقالی میگیره میاد رشته تاپ دانشگاه های تهران. اینطوری حق اونی که بومی مثلا زابل بوده و می‌خواسته واقعا توی شهرش درس بخونه رو حروم میکنه.

پاسخ :

هوم...
شاید بودن سهمیه به اینصورت کار درستی نباشه... اما استفاده از سهمیه الزاما مجوز هر توهینی نیس...اولا و ثانیا اینکه هرکی ناموفق بوده حتما از صدقه سری سهمیه ای ها ناموفق نشده...
مسعود کوثری
۱۳ مرداد ۱۴:۳۲

کنکور هیچ چیزش عادلانه نیست !

پاسخ :

درسته هرچند الان عادلانه تربن راه غیرعادلانه ایه که میشه ادمای درسخون رو از غیردرسخون نشخیص داد و بهشون امکانات تحصیل داد
....
فاطمه صاد
۱۳ مرداد ۱۳:۲۵

فقط داستان سهمیه نیست، دیرم بعضی انداختن گردن والدین که اگر منو کلاس و آزمون فلان یا مدرسه غیر دولتی فلان میبردین الان این نمیشد ...

ولی اگر موفق بشن زحمات همه رو نادیده میگیرن و فقط و فقط و فقط میشه تلاش فردی

پاسخ :

متاسفانه همینطوره...
من حس میکنم کسی که تلاش نمیکنه موفق نیمشه...
حالا هرچی بهانه بیارن...
آرا مش
۱۳ مرداد ۱۱:۰۴

ما مردمی هستیم که عادت کردیم کم‌کاری‌هامون رو گردن این و اون بندازیم....

پاسخ :

سلام
اوهوم...
همینطوره که میگی واقعا:)
Amir chaqamirza
۱۳ مرداد ۱۰:۱۲

سلام. سلام.سلام

بله دیگه،گردن سازمان سنجشه که انقدر کم فراخوان میده😂

پاسخ :

سلام
نمیدونم واقعا گردن کیه...
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان