از بس دانشمندی!!!

 

فقط منم که از کارشناسی موندم اینجا و شماره‌های اساتید رو دارم و بقیه بچه‌ها نه... اساتید نامرتبط به رشته! یکی امروز زنگ زد که شماره فلان استاد رو داری؟ رفتم تو کانتکت‌هام... شماره استاد رو کپی کردم و واسه خود استاد اس ام اس کردم:| مغزم دستور میداد پیامو پاک کن و زبونم میگفت چلمن خان! اس ام اسه!!! مغزم میگفت نمیشه شارژت تموم شه؟ زبونم میگفت خفه شو...

...

۵
Boom Boom
۲۲ آذر ۱۷:۵۳

بدبختی میدونین کجاست

اینجاست که کلا یکی دوبار (اون کله گنده ها به گفته شما) بیشتر ندیدمشون.

حالا خدا رو شکر... اونا اسم خالی بود بدون آقا یا خانم. ولی نظام وظیفه خیلی بد شد.... هی... 

دلم ...... حس ندامت و حماقت دارم :/

^__^

پاسخ :

خب میتونید امیدوار باشید شماره‌تون رو سیو نداشتن:) 
دیگه تموم شده رفته‌... سخت نگیرید:)
Boom Boom
۲۲ آذر ۱۷:۳۹

نه .... خیلی وقتا میشه زنگ میزنن بهت یا زنگ میزنی به کسی. اون مواقع شماره افتاده رو گوشی؛ برای زدن add new contact باید بری توی شماره، اونجا هم new و هم استیکر sms، هر دو آبی هستن؛ واسه من اینطوریه. نیو نمیتونم بزنم... همیشه میرم پیام :) by default

متاسفانه من این سوتی رو در حق یکی از اساتید/ فرماندار شهرستان/ نظام وظیفه استان و سم خالص دوستان (استیکر دست به معنای خاک تو سرت رو سر) انجام دادم.

یک سری القاب و لفظای به غایت طنز بوده که پسوند یا پیشوند اسم شدن. حالا ریز جزئیات نخواین :)))

پاسخ :

آهااااان...
عالی بوده کارتون:)))
اوه اوه... ادمای مهمی هم بودنا:/
اینطور که شما میگید کلا نباید وارد جزئیات شد:)))
Boom Boom
۲۲ آذر ۱۷:۱۱

ای بابا :))

نمیدونم چلمن درسته یا چلمنگ ^_^ جالبه

با افتخار، از این سوتیا کم ندادم. حالا این شماره بوده... واقعا خالی از هرگونه اشتباهی بوده.

من خیلی وقتا وقتی میخوام یه شماره ای رو سیو کنم میرم sms - در صورتی که در ذهنم دارم اسم رو برای سیو شدن میزنم- مینویسم و ارسال میکنم؛ نمیدونم چرا همیشه اشتباه میکنم. بعضی وقتا خیلی داغونه -_- خععععععلی... بعضیا دیگه اون ادم سابق نشدن :) بای فور اور شده واسم. حالا نگم چی سیو کردم که به خودم شرمنده میشم :/ 

پاسخ :

نمیدونم کدوم درسته:)))
این بخاطر اینکه به استاد پیام دادم سوتیه:)))
سعنی میرید تو اسم اسم...شماره رو میزنین و بعد اسم رو بهش اس ام اس میکنین؟:))))
چی سیو کردین؟
آرا مش
۲۲ آذر ۱۱:۵۷

:))))

استاده شماره‌ی تورو داره؟ یعنی میفهمه تو بودی؟

پاسخ :

بله متاسفانه سیو داره:))))
ملوچک ..
۲۲ آذر ۰۷:۵۱

اون آهنگ وایییییی هست جدیدا اینستا رو پست های سوتی میزارن😂😂😂

پاسخ :

نشنیدمش:))) ولی گمونم لازمه...
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان