دقایق بعد از مصاحبه (۲)

....؟

نمیدونم!

‌....؟

نمیدونم! 

....؟ 

یادم نیست!

?.....

I forgot it unfortunately !!!

 

...

خوب گفت که:

وقتشه همه یادشون بره من امروز مصاحبه استعداد درخشان داشتم!!!

 

 

+

دهنم تا نزدیکای روده خشک بود. 

هیچی یادم نمیومد! هیچی...

خوابم گرفته بود و مغز یاری نمیکرد. 

سوالاشون خیلییییییییییییییی سخت بود!

۵
شاگرد بنّا
۰۶ تیر ۱۰:۲۳

بسیار جوانید! طیب الله انفاسکم

ان‌شاءالله از امانتِ هوش و فرصتِ خدا، تا انتها با جان و دل امانت‌داری کنید. 

برید و برای سالِ بعد اندوختۀ علمی کسب کنید. ان‌شاءالله حتما متفاوت‌تر ورود به آخرین گیم رو خواهید داشت. 

 

 

+ ای کاش قیامت هم فرصتِ سالِ بعد می‌داشتیم... این‌قدر برمی‌گشتیم اندوخته جمع کنیم و عبرت بگیریم و حواسمون و جمع کنیم که آخرش قبول شیم...

ولی قیامت یک باره...

پاسخ :

ممنونم ازتون
اگر لایق این امانتهای خدا باشم که خوبه:) 
اما حتی اگر قبول بشم هم آخرین بازی نیست:) خودم دوست دارم بیشتر از این باشه... اگر خدا کمک کنه و توانی اگر هست، هی تحلیل نره...

+
مهم‌ترین مصاحبه زندگی هر کسی، وقتی کارنامه و رزومه از قبل فرستاده شده و زمانش هم معلوم نیست و به قول شما فقط یه باره!!!
واقعا عبرته این اتفاقا تو زندگی! 
آرا مش
۰۵ تیر ۱۷:۴۴

ازنظر من گند نیست :))

تو مو می‌بینی و این صحبت‌ها...🌱

پاسخ :

این لطفته❤❤❤

هرچی میگذره بدتر میشه حالم نسبت به گند پیش آمده:)
آرا مش
۰۵ تیر ۱۵:۱۹

من به داشتن دوست مجازی‌ای چون تو، افتخار می‌کنم :))

پاسخ :

با این گندی که زدم؟:)))
شاگرد بنّا
۰۴ تیر ۲۱:۳۵

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دوست دارم سن و رشتۀ شما رو بپرسم، اما جسارت نمی‌کنم تا اگر خودتون معذوریت نداشتید بفرمایید. 

به این جهت هم علاقه‌مند شدم چون درس‌دوستم :) و درس‌خون‌ها رو دوست دارم :) اگر بارِ اوله که مصاحبه دکتری می‌دید و جوانید، ایرادی نداره، ازش استفاده کنید و تا سالِ بعد دست‌تون رو پُر کنید. اگر استادها بند پ رو پایبند نباشن، اتفاقا خوبه که سخت و جدی گرفتن. مقطع دکتری داره هزر می‌ره و مدرکش مثلِ سیر و پیاز تو بازار خرید و فروش می‌شه... اعتقاد دارم ربطی هم به حکومت و دولت نداره، خودِ ما مردم هستیم که ارزش‌ها رو جابه‌جا می‌کنیم... باسواد باید بین مردم ارج و قرب داشته باشه، نه این‌که هرکی از راه رسیده از دانشگاهِ لبِ مرز به زورِ پول یه دکتری گرفته و باد به غبغب داره و تو یه مهمونی ده نفر از پنج نفر دکتری دارن اما سواد ندارن...! 

باسواد وارد شید که نهایتِ سواد اینه که برسیم به اون نقطه که سبحان الله! ما چقدر نمی‌دانیم... 

سوادی که متواضع کنه ما رو وَ شاخه‌های پربارمون رو خمیده‌تر... 

من برای شما نهایتِ این سواد رو دعا می‌کنم؛ چه با مدرکِ PHD، چه بدونِ اون...

 

مأجورین ان‌شاءالله.

پاسخ :

سلام
من حقوق بین الملل میخونم و ۲۴ سال و چند ماهی از شروع  زندگیم میگذره:) 
بله بار اولم بود. دانشگاه تهران رو با کنکور و بهشتی رو استعداد درخشان دعوت به مصاحبه شدم... چند تا دانشگاه دیگه هم دعوت شدم که نرفتم واقعیتش... 
ارشد رو استعداد شدم و کنکور ندادم. ولی کنکور کارشناسی خب رتبه ام دو رقمی نزدیک به یک رقمی شد ولی ترجیح خانواده و خودم این بود که شهر خودمون بمونم. الانم اگر شهر خودمون رشته ام رو واسه دکتری داشت، تردید نمیکردم. ولی خب... نداره:) 
مصاحبه با کنکور خیلییییی فرق داشت با استعداد... کنکور لااقل ۵۰ درصد صلاحیت علمی رو با اون رتبه احراز میکنن اما استعداد سوالات به شدت سخت میشه... آمادگیش رو نداشتم.
انتقادی که فرمودید رو کاملا وارد میدونم. اوضاع دیگه انگار از احراز سواد از مدرک تنزل پیدا کرده به یه مغازه واسه باد تو غبغب و چیزایی که همه میدونیم...

خیلی ممنونم از دعاهاتون...
ان‌شاءالله همینطور باشه همواره..

:)
راوی ◔◡◔
۰۴ تیر ۱۹:۲۵

این بده!

خیر باشه :)

پاسخ :

خیلی هم بد نیست...
زیادی خودمو بالا گرفته بودم. خوب بود این اتفاق واسم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان