غم تو صدامی...

۱.حس میکنم از خرداد هزار سال بهم گذشته...

یعنی از اول اردیبهشت که با فوت پدربزرگ شروع شد همه چی خیلی بهم ریخت!!!

برنامه ریزیا هی بهم ریخت...

زندگی افتاد رو دور تند و بعدش افتاد روی من:) مثل کنده شدن پنکه سقفی وقتی رو تند ترین حالت ممکنشه!

 

۲.هی همه چی قر و قاطی شد. 

امروز آزمون وکالت هم با اعمال شاقه تموم شد!

مصاحبه دکتری 

آزمون وکالت 

همه‌شون تموم شد:) 

مونده دفاع و مصاحبه قضاوت!!!

اون موقع میتونم با یه دل آروم بخوابم.

بیخیال نتیجه:(

 

۳. من هنوز صدای گرشا وقتی میگه: 

من بهونه ات کرده بودم تا نفس باشی برام...

یا رضا صادقی میگه:

یه کاری کن بشم عاشق فردا

بشو یه پنجره رو به یه دریا

بغضم میشه!!!!

 

 

 

۴. نزدیک ۲ ساعت با اقای ... تلفنی حرف زدم! 

مغزم میخواست منهدم بشه!!! 

شدیدا دلم میخواست بگم آقای ... من انقدر خسته ام که حس میکنم عاشق صدات شدم. به خصوص وقتایی که حرف نمیزنی:(( 

دقیقا وقتایی که حس میکردم طفلک دنبال دلبریه من فقط به این فکر میکردم که چرا من الان باید تو این اوضاع باشم؟؟؟ 

من در حقش بد میکنم؟؟؟ 

که خسته ام؟ 

که نمیتونم تصمیم بگیرم؟؟؟

کفت بعدا زنگ بزنم؟؟؟ 

گفتم اگه میشه!

شاید بهترین کاری که میتونستم بکنم همین بود. فرصت بهتر واسه حرف زدن! شاید بعدا بتونم ریلکس تر بهش فکر کنم... کاش اگه خیره خدا ازم نگیردش:) بهش گفتم بهم مهلت بده... گفت یه سال خوبه؟ 

 

۵. بیخودی سرمون شلوغه:(

دنیا اصلا اینجوری نیست قاعده اش! 

یعنی میفهمم که دنیا واسه این شکلی شدن نیست...

 

 

۶. یه جا بود سجاد افشاریان تو استند آپ کمدی خندوانه میگفت طرف رفت زیر فرمون کفششو دراورد داد دست یارو گفت عامو هیچ حال ندارم. بیا از طرف من با این کفش یه تیپوی (تیپا) بکش به خودت:)

همینقدر خسته:))) 

 

۷. کاش کلاسای عکاسی هزار جلسه ادامه داشت!!! خیلی خوش میگذشت!!! خیلی!!!

 

۸. آدم با تجربه ای نمیدونم خودمو! کوچیکتر از اونم بخوام توصیه ای بکنم و ادای پیرخردمندا رو دربیارم!!! حرفمم مطلق نیست!!! اصلا!!! یعنی میخوام بگم مورد به مورد اوضاع فرق میکنه... 

ولی...

این روزا که بچه های کم سن و سالتر رو میبینم و باهاشون مرتبطم همش دوست دارم بگم تا بچه ترید به یکی بگید بله:) 

اصلا حساب اینو نکنین که بهتون بگن وای خانوم دکتر! 

وای بذار بری سر کار و فلان!!! 

بذار فلان...

نه!!!!!!! قاطعانه نه!!!!

خلاصه عاشق بشید:) هر جوری شده بهش برسید والا نمیگم قطعا ولی خیلی ممکنه پیش بیاد که با عقلتون بخواید یکی رو به دلتون بچسبونید که نمیشه:) اگرچه همه بگن وای چه عقلی و فلان... ولی وصله ناجوریه! سخت میشه:) جدی که سخت میشه:) 

 

۹. ...

۱۰. ...

 

۱۱. بابت بهم ریختگی حرفام معذرت:)

دعا اگر شد... دریغ نکنین:)

پیوندِ عمر بسته به موییست
هوش دار
غمخوارِ خویش باش!
غم روزگار چیست؟

پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان